Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Відправка замовлення Новою Поштою здійснюється кожного робочого дня (за виключенням вихідних та святкових днів) Доставка 1-3 робочих дня з моменту підтвердження замовлення, в залежності від місця розташування вашого населеного пункту. Для відправки замовлення день в день, ваше замовлення повинно бути оплачене не пізніше ніж до 15:00 цього ж дня . Зберігання посилки на відділенні компанії "Нова пошта" обмежена терміном 7 робочих днів (згідно з графіком роботи конкретного відділення). На 7-й день зберігання посилка автоматично повертається відправнику. Скільки коштує доставка? Доставку оплачує одержувач, відповідно до тарифів Нової Пошти. УВАГА! При отриманні уважно перевіряйте вантаж. Якщо ви помітили пошкодження, псування вантажу - вимагайте відшкодування витрат у перевізника. Магазин не несе відповідальність за вантаж, втрачений або пошкоджений з вини оператора доставки.
- Магазини RozetkaВідправка замовлення через Точку видачі Розетка здійснюється кожного робочого дня (за виключенням вихідних та святкових днів). Для відправки замовлення день в день, ваше замовлення повинно бути опрацьоване та оплачене не пізніше ніж до 12:00 цього ж дня. Доставка 3-7 робочих дня з моменту підтвердження замовлення, в залежності від місця розташування вашого населеного пункту. Зберігання посилки на відділенні компанії "Розетка" обмежена терміном 5 робочих днів (згідно з графіком роботи конкретного відділення). На 5-й день зберігання посилка повертається відправнику. УВАГА! При отриманні уважно перевіряйте вантаж. Якщо ви помітили пошкодження, псування вантажу - вимагайте відшкодування витрат у перевізника. Магазин не несе відповідальність за вантаж, втрачений або пошкоджений з вини оператора доставки.
Способи оплати
- Пром-оплатаЗамовлення зроблені з Пром-оплатою відправляються автоматично, в найближчий робочий час, без телефонного дзвінка нашого менеджера.
- ПісляплатаТовар вартістю до 300 грн відправляємо тільки по повній оплаті. (Будь-ласка, при оформленні замовлення до 300 грн не обирайте ПІСЛЯПЛАТУ) Ми відправляємо Вам товар наложеним платежем тільки після уточнення та підтвердження вашого замовлення. Деталі уточнюйте, будь ласка, у менеджера.
- Оплата на рахунокЩоб оплатити товар за реквізитами менеджер відправить Вам розрахунковий рахунок через SMS чи Viber. Ви можете оплатити його в банку/терміналі/додатку вашого банку. Оплату здійснюйте ТІЛЬКИ після підтвердження замовлення менеджером ! Отримувач: ФОП Кузьма Г.В. ЄДРПОУ: 1899603708 Рахунок IBAN: UA173052990000026005033306036 Банк: АТ КБ “ПРИВАТБАНК” Призначення : Замовлення №______
Гарантія:
Наш клієнт має право на повернення або обмін придбаного у нас товару, відповідно до «Закону про захист прав споживачів» протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту покупки.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на товар в наступних випадках:
- товар має сліди механічного пошкодження;
- порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- наявність сторонніх предметів, речовин, рідин в середині виробу;
- пошкодження виникли в результаті стихійних лих;
- при використанні товару не за призначенням.
- внесення змін у конструкцію, і самостійна заміна деталей
Вартість доставки не компенсується, за винятком обміну виробничого браку з нашого боку. Обмін товару здійснюється протягом 3-5 днів після отримання посилки з обміном від клієнта. У випадку повернення, кошти за товар відшкодовуються впродовж 5 днів після отримання посилки, на банківську картку клієнта. Щоб обміняти товар чи оформити повернення, необхідно написати нам в Viber чи Telegram із описом проблеми. Ваша заявка буде оброблена протягом одного робочого дня.
Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад вашим коштом.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на товар в наступних випадках:
- товар має сліди механічного пошкодження;
- порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- наявність сторонніх предметів, речовин, рідин в середині виробу;
- пошкодження виникли в результаті стихійних лих;
- при використанні товару не за призначенням.
- внесення змін у конструкцію, і самостійна заміна деталей
Вартість доставки не компенсується, за винятком обміну виробничого браку з нашого боку. Обмін товару здійснюється протягом 3-5 днів після отримання посилки з обміном від клієнта. У випадку повернення, кошти за товар відшкодовуються впродовж 5 днів після отримання посилки, на банківську картку клієнта. Щоб обміняти товар чи оформити повернення, необхідно написати нам в Viber чи Telegram із описом проблеми. Ваша заявка буде оброблена протягом одного робочого дня.
Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад вашим коштом.